و عشق

و عشق صدای فاصله هاست ...

و عشق

و عشق صدای فاصله هاست ...

موضوعات
مطالب اخیــر
  • ۹۲/۰۲/۲۸
    ...
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۲/۲۸
    ...
آخرین نظرات
نویسندگان

هوس عشق کرده ام

دلم هوس کمی عشق کرده ...

تنها نشسته ام . غمگین و سرد . دلم بی تاب است ؛ بی تاب عشق . من عاشقم ؛ اما عشقم عاشق نیست. یا لااقل چون من عاشقی نمی داند.

گاهی دلم می گیرد از عشق ؛ که چرا اینگونه بی رحم است ، چرا دلم را مدام می شکند ، چرا قدر قلب سرشار از عشقم را نمی داند ، که چرا ...

و بعد با خود می گویم : اصلا چرا هیچ عشقی در این عالم بی رنگ نیست ؟ چرا بی غصه نمی شود عشق ؟ چرا عاشق همیشه دل شکسته ست و معشوق تا ابد نادان ؟ چرا معشوق همیشه از عاشقش بی خبر است ؟ ... و هزاران سوال بی جواب دیگر از عشق بی وفا . حیف ، حیف از دل بی گناه و عاشقم ...

صبرم تمام است ؛ می خواهم بگریزم از این عشق آتشین پر از درد بی امید ... یک چمدان کهنه ؛ دو پای خسته ؛ دلی شکسته ؛ و جاده ایی بی انتها . در کدامین نقطه از این جهان پر فتنه سرانجام ماوا خواهد گرفت ؛ این روح خسته ی من ...

و باز فکری می شوم . آه ؛ چقدر هوس عشق کرده ام ...

  • ونوس آسمانی

عشق

عاشقی

معشوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی