و عشق

و عشق صدای فاصله هاست ...

و عشق

و عشق صدای فاصله هاست ...

موضوعات
مطالب اخیــر
  • ۹۲/۰۲/۲۸
    ...
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۲/۲۸
    ...
آخرین نظرات
نویسندگان

روز آمدن

این روزها که می گذرد هر روز ؛

احساس می کنم که کسی در باد فریاد می زند .

از عمق جاده های مه آلود ؛

احساس می کنم که مرا یک آشنای دور صدا می زند .

آهنگ آشنای صدای او ؛ مثل عبور نور ؛ مثل صدای آمدن روز است ...

ای روز آفتابی !

ای مثل چشم  های خدا آبی !

ای روز آمدن !

ای مثل روز آمدن روشن ...

این روزها که می گذرد هر روز ؛

در انتظار آمدنت هستم .

اما با من بگو که آیا من نیز ؛

در روزگار آمدنت هستم ؟ ...

  • ونوس آسمانی

روز آفتابی

خدا

انتظار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی